הפקת תלושי שכר חינם

הפקת תלושי שכר חינם

לאחרונה, נפוצות מערכות אונליין להפקת תלושי שכר, אולם מערכות אלו אינן מתאימות לכולם. אם כן, לאלו סוגים של עסקים כדאי לשקול שירותי הפקת תלושי שכר במיקור חוץ? ומהם היתרונות של מיקור חוץ לצורך הכנת תלושים לעובדים?

תלוש השכר מפרט את מרכיבי השכר שאותם המעסיק צריך לשלם לעובד אחת לתקופה מוגדרת. בישראל נהוג להפיק תלושים כאלה אחת לחודש, אך יש מקומות עבודה שבהם תלושי השכר מופקים אחת לשבוע. בכל מקרה, הצורך בשירות של הפקת תלושי שכר משותף למעסיקים קטנים, בינוניים וגדולים ורלוונטי לעיתים גם עבור נותני שירותים עצמאיים.

תלושי שכר מפיקים איתנו

PAYSLIP מתמחה בהפקת תלושי שכר ושירותי חשבות שכר במיקור חוץ. מבחינתך, המשמעות היא חיסכון בזמן, באנרגיות ובהוצאות והעברת האחריות על הפקת תלושי השכר לידיים של חברה מקצועית ואמינה.

החשיבות של תלושי שכר למעסיקים

הטעות הנפוצה גורסת שתלושי השכר חשובים רק עבור העובדים. בפועל, לתלושים מן הסוג הזה יש השפעה דרמטית על האופן שבו מעסיקים מבצעים את הנהלת החשבונות שלהם. בהרבה מובנים, תלושי השכר המופקים אחת לשבוע או לחודש הם כלי שבעזרתו המעסיק יכול לוודא שהעובדים מקבלים את מה שמגיע להם ושהוא לא חשוף להלנת שכר.

במילים אחרות, שירותי הפקת תלושי שכר מתאימים עבור כל סוגי המעסיקים. בעזרת שירות כזה מעסיקים יכולים לשלם משכורות בצורה תקופתית ותוך שהם מגנים על עצמם מפני סנקציות ועונשים. כמו כן, מעסיקים יכולים כיום להעביר את הנושא של הפקת תלושי שכר למיקור חוץ.

היתרונות של הפקת תלושי שכר חינם במיקור חוץ

מיקור חוץ מבטיח למעסיקים שקט נפשי בכל מה שנוגע לתהליך הפקת תלושי שכר וזאת במחיר משתלם. בראש ובראשונה, מיקור חוץ חוסך עבור המעסיק את הצורך לבזבז אלפי שקלים על מערכות חישוב שכר מסובכות. כפועל יוצא מכך, המעסיק גם חוסך את העסקת כוח האדם שאמור להיות אחראי על הנושא.

שנית, מיקור חוץ מאפשר הפקה של התלושים על ידי רואי חשבון וחשבי שכר שלא קשורים ישירות אל המעסיק – אך מחויבים אליו. בהמשך, תלושי השכר המופקים נשלחים אל המעסיק באמצעות דואר אלקטרוני מאובטח ומוצפן וכל שנותר הוא לחלק אותם לעובדים.

מיקור חוץ, שירות מכל הלב

השירות של PAYSLIP כולל הפקת תלושי שכר ובדיקת ציות לתקנות מס – לרבות סימולציה של עלות מעביד. אנו נפיק ונגיש גם את הדוחות החודשיים והשנתיים שלך לרשויות המס ונייעץ לך כיצד לפעול.

רוצה לתאם ללא התחייבות מצדך שלל שירותי הפקת תלושי שכר חינם או בתשלום נמוך? נשמח לקבל ממך הודעה מסודרת.

דילוג לתוכן