עלות הפקת תלושי שכר

עלות הפקת תלושי שכר

מה משפיע על המחיר של הפקת תלושי שכר? מדוע משתלם להפיק כמה שיותר תלושי שכר במיקור חוץ? ולמי כדאי לפנות לטובת קבלת שירות אישי ומקצועי?

הפקת תלושי שכר היא פעולה שמעסיקים מחויבים בה על פי חוק. עם זאת, מעסיקים גם יכולים לבחור האם להפיק את תלושי השכר באופן עצמאי ובתוך העסק עצמו – או בשיטה של מיקור חוץ. מבין האפשרויות הקיימות, מיקור חוץ משתלם יותר כי הוא חוסך עבור מעסיקים קטנים, בינוניים גדולים את ההוצאות על מערכות חישוב שכר מסובכות ועל העסקת כוח אדם ייעודי.

אצלנו עלות הפקת תלושי שכר משתלמת יותר בשבילך

PAYSLIP מזהה את הצורך בשלך בשירותי הפקת תלושי שכר וגאה להציע לך מנגנון חסכוני, זול ומשתלם – ללא שום התחייבות מצדך. רוצה לחסוך על הפקת תלושי שכר אבל בלי להתפשר על איכות ודיוק? נשמח לעמוד לרשותך בהקדם.

פרמטרים המשפיעים על מחיר הפקת התלושים

בכל מה שנוגע למיקור חוץ, המחיר של הפקת תלושי שכר נקבע לפי מספר פרמטרים אובייקטיביים. קודם כל, יש משמעות למספר התלושים שאותם המעסיק רוצה להפיק. ככל שהמעסיק מפיק יותר תלושים בחודש, כך המחיר לכל תלוש יורד. בתוך כך, יש לציין שבמסגרת שירות מיקור חוץ אמין ומקצועי אין צורך בהתחייבות מצד המעסיק וניתן להפסיק את ההתקשרות בכל רגע.

שנית, המחיר נקבע לפי שירותים נלווים שניתנים על ידי אותו גורם. אם למשל מעסיק רוצה לקבל גם שירותי הנהלת חשבונות, ייעוץ עסקי ושירותי חשבות לניהול תזרים או בקרה על התקציב – יש לשלם עליהם בנפרד.

כמה יעלה להפיק את תלושי שכר לבד?

לשם השוואה, העלות של מערכת חישובי שכר יכולה להגיע לעשרות אלפי שקלים. לזה יש להוסיף את עלות הגיוס של מחלקת כוח אדם, את התשלומים השוטפים על זכויות העובדים ואת הזמן שהמעסיק מאבד כאשר הוא בוחר לבצע את הפעולה לבד ולא במיקור חוץ.

המחירון משתלם – וגם השירות

PAYSLIP שומרת מולך על שקיפות מלאה בכל מה שנוגע למחירים של הפקת תלושי שכר. אצלנו כל השירותים הם ללא התחייבות מצדך, אך היתרון האמיתי הוא מחירים אטרקטיביים כמו 1-2 תלושים במחיר 50 ש"ח, 3-5 תלושים במחיר 40 ש"ח ו-6-9 תלושים במחיר 30 ש"ח לחודש לכל תלוש. כמו כן, בטח ישמח אותך לדעת שבהפקת 10 תלושים חודשיים ומעלה נגבה רק 18 ש"ח לתלוש!

רוצה לחסוך זמן וכסף? כאן המקום להשאיר פרטים ולברר על עלות הפקת תלושי שכר ישירות מול המומחים שלנו!

דילוג לתוכן