תוכנה להפקת תלושי שכר

תוכנה להפקת תלושי שכר

מה המגבלות של תוכנות מחשב בכל מה שנוגע להפקת תלושי שכר? איך מעסיקים יכולים לחסוך הוצאות על חישובי השכר החודשיים?

תוכנות מחשב מאפשרות לבעלי עסקים לבצע שורה ארוכה של פעולות בצורה מהירה ונוחה. עם זאת, יש תחומים שבהם תוכנות מחשב מסכנות את בעל העסק ועלולות לגרום לו יותר נזק מאשר תועלת. אחד התחומים הללו קשור להפקת תלושי שכר ובו הדרך היחידה למנוע טעויות היא לבצע את החישוב באמצעות אנשים – ולא מול מסך מחשב.

האנשים שלנו עובדים בשבילך

PAYSLIP מציעה שלל שירותי הפקת תלושי שכר ושירותי חשבות שכר במיקור חוץ. מובן שאנו נעזרים בתוכנות המחשב המתקדמות ביותר, אך את החישוב מבצעים בסופו של דבר אנשים שהם אנשי מקצוע בתחומם: חשבי שכר, רואי חשבון ועוד.

מה עושה תוכנה להפקת תלושי שכר?

תוכנת שמשמשת לטובת הפקת תלושי שכר מבצעת בעיקר את החישוב. בעזרת התוכנה ניתן לקלוט נתוני נוכחות, להזין נתוני עבודה בסיסיים ולבצע חישוב באופן אוטומטי. במקביל, ביולי 2017 נכנסו לתוקף תקנות שלפיהן ניתן למסור לעובדים תלוש שכר באמצעות מייל או אתר אינטרנט – אז התוכנות עוזרות לעשות את זה בלחיצת כפתור.

מנגד, הכנת תלוש שכר דורשת מיומנות מיוחדת, הבנה בדיני עבודה והיכרות עם חוקי מיסוי. תוכנת מחשב מוגבלת ביכולת שלה לתת מענה על הדרישות האלה, מה גם שהיא לא מסוגלת להתעדכן בחוקים דינאמיים. כמו כן, יש מקרים שבהם תוכנת המחשב נדרשת להתייחס לתנאי העסקה ספציפיים או לחוזי עבודה קיבוציים ולכן היכולות שלה מוגבלות.

השילוב בין אדם ומכונה

מיקור חוץ מאפשר למעסיקים לחסוך בהוצאות על חישובי השכר החודשיים. במקום שהמעסיק יצטרך לשלם ביוקר על תוכנות ומערכות חישוב מסובכות, כל שעליו לעשות הוא להעביר את המסמכים הרלוונטיים. עם זאת, במקרים כאלה כדאי למעסיק לוודא שאת החישוב בפועל מבצעים אנשים ולא מחשבים.

חישוב על ידי אנשים מבטיח גמישות ורמת דיוק גבוהה. כאשר החישוב נעשה על ידי רואי חשבון וחשבי שכר, המעסיק יכול להיות בטוח שכל היתרונות של תוכנת מחשב מנוצלים במלואן – אך מבלי שזה יבוא על חשבון תוצאות אמינות.

PAYSLIP – החישוב משתלם!

שירותי הפקת תלושי שכר של PAYSLIP מתאימים לכל מי שמעסיק עובדים. אחרי שנקבל ממך את החומר, נבצע את החישוב ונעזור לך בדיווחים השוטפים. כמו כן, בעת השארת פרטים באתר נוכל לבצע עבורך את החישוב – באמצעות השילוב הנכון בין אנשי מקצוע מיומנים לבין תוכנה להפקת תלושי שכר שעושה את העבודה על הצד הטוב ביותר.

דילוג לתוכן