שירות לקוחות נגיש
המענה הקולי שלנו הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה.
ניתן ליצור קשר עם מרכז שירות הלקוחות שלנו בטלפון 03-9797734 שלוחה מספר 2
בימים א׳-ה׳; בין השעות 09:00-16:00
קיימים מספר אמצעים נוספים ליצירת קשר :
דואר אלקטרוני :
info@payslip.co.il
באתר צור קשר פניה באמצעות
הבהרה
חרף מאמצנו לאפשר גלישה באתר נגיש עבור כל דפי האתר, יתכן ויתגלו דפים באתר
שטרם הונגשו, או שטרם נמצא הפתרון הטכנולוגי המתאים.
אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר ככל האפשר וזאת מתוך אמונה
ומחויבות מוסרית לאפשר שימוש באתר לכלל האוכלוסייה, לרבות אנשים עם מוגבלויות.
דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות :
יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו
לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השירות הנגיש ביותר.
במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך
ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.
הסדרי נגישות מבנים
חברתנו אינה מקבלת קהל. ניתן לפנות אלינו בערוצים הדיגיטליים.
פרטי רכז הנגישות :
ניתן ליצור קשר בנושאי נגישות באמצעות הדוא”ל