תהליך הפקת תלוש שכר

PaySlip – הפקת תלושי שכר מעולם לא הייתה יעילה יותר!

על פי חוק בעל עסק המעסיק עובדים מחויב להפיק עבורם תלושי שכר. כדי שהפקת תלושי המשכורת תבוצע בהתאם להוראות החוק, המעסיק נדרש לשלם סכומי כסף נכבדים מידי חודש למחלקת הנהלת חשבונות מקצועיות, עם Payslip תוכלו לקבל את תלושי השכר של העובדים מידי חודש ללא מאמץ מצדכם וללא צורך במחלקת הנהלת חשבונות או תשלום קבוע לחשב שכר.

היתרון שלנו – החיסכון שלכם!

לשכת שכר במיקור חוץ Payslip משלמים מידי חודש רק עבור תלושי שכר שהופקו בפועל. אין צורך לשלם תשלום קבוע מראש. יש לכם חודש שלא עבדתם בו ? תוכלו לחסוך עד מאות שקלים מידי חודש.

איך מפיקים תלוש שכר?

הפקת תלושי השכר הינו תהליך מורכב ומסועף הדורש אנשי מקצוע בעלי מיומנות גבוהה לנוכח תדירות השינויים בחוקי העבודה. באמצעות מספר פעולות פשוטות וברורות אנחנו הופכים את תהליך הפקת התלוש לקל ופשוט עבורכם. איך? כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להעביר לנו את פרטיי הזהות של העובד, הסכם העסקה אישי, הסכם קיבוצי, ונתונים על שנות וותק, מידע על קרנות השתלמות, פנסיה, תנאים מיוחדים וכו'. אנו נרכז עבורכם את כל הנתונים ונאפשר לכם להתחיל ליהנות מידי חודש מתלושי משכורת קריאים וברורים, הערוכים על פי החוק, ישירות אליכם.

צוות מעקב ובקרה

השמירה על החוק לנוכח הפיקוח הגובר בשנים האחרונות מטעם משרד הכלכלה לצד מודעות מוגברת של העובדים לחוקי העבודה השונים, מחדדת את הצורך באנשי מקצוע מיומנים, עלכן, אנו מבצעים מעקב ובקרה קבועים על הנתונים שאתם מעבירים לנו מידי חודש על שעות העבודה המותרות, אורך המשמרת, החזרי נסיעה, דמי מחלה, הבראה, פנסיה וכו'. כתוצאה מכך, אתם המעסיקים יכולים להיות בטוחים שתלושי השכר המופקים לעובדיכם מופקים בהתאם לחוק והחשיפה לתביעה בגין הפרה של זכויות העובד לתשלום שכר שלא שולם כחוק או לקנס מצוותי האכיפה של משרד הכלכלה פוחת באופן ניכר.

צוות אנושי לוקח אתכם אישית

ב Payslip קיים צוות אנושי ולא רק תוכנות מחשב און ליין. מחלקת חשבות שכר במיקור חוץ מקצועית, בעלת ניסיון רב בעבודה מול מגזרים שונים וחברות פרטיות גדולות וקטנות Payslip מפיקה אלפי תלושי שכר מדיי חודש.

נשמח לתת לכם שירות חשבות שכר במיקור חוץ באופן מקצועי . התקשרו עכשיו, התחילו לחסוך ותיהנו משירות מקצועי!

דילוג לתוכן